She did it


oliv 2

Originally uploaded by Kaysha1

Dragi colegi, stimata concurenta, cu respect domnilor Primar, Prefect si presedinte al Consiliului Judetean Bacau, dragi participanti la trafic va anuntam pe aceasta cale ca s-a reusit prima parcare laterala a colegei Oliiiiiiiiiiiiiii du-te la Poli.

Manevra s-a produs azi dimineata, in jurul orelor 9.30, pe strada Nicolae Titulescu si s-a consumat in mai putin de 5 minute.

Pe aceasta cale am dori sa aducem multumiri celor care parcheaza pe aceasta strada fix in fata redactiei pentru ca, fara contributia lor, Olivia nu ar fi avut sansa de a-si exercita aceast drept de parcare laterala.

La cat mai multe, Oli!

P.S. Prin parcare laterala se intelege parcarea intre doua autotusime, dupa manevre succesive – ambreiaj, marsarier, stanga de volan, ambreiaj, baga in viteza intai, ia dreapta de volan – si nu parcarea paralela cu trotuarul.

4 răspunsuri to “She did it”

  1. Olivia Says:

    Tin sa multumesc pe acesta cale colegelor mele (Cristina Cucu si Teodora Ciuraru aka Divele) pentru rabdarea de care au dat dovada. Fetelor, fara voi procesul nu ar fi avut loc!!!!!

  2. sceptik Says:

    :)))) am fazut ceva asemanator intr-un filmulet insa nu credeam ca se poate…

    cum is eu mai misogin n-as fi dat credit unei femei pt o asemenea operatiune….

  3. cipik-o Says:

    imi plac femeile cu imaginatie care au simtul „gaurii”…
    s-o introduci intr-un spatiu atat de mic doar din doua miscari, e o performanta…
    Imi pun mereu intrebarea …unde o-fi’ exersat?!

    …deshi sunt un expert mi-ar prinde bine cateva lectii de la Olivia

    cu respect…

  4. Dehydrator Says:

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Dehydrator.


Lasă un răspuns

